About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Thursday 14 January 2010

sana sini sibuk dengan walimah....

sekarang ni, sana sini dah sibuk orang nak kawen..

mbr2 toksah cakap r, daripada member kt sekolah sampai u semua ada yang dah kawen..

ade yang dah ada 2orang anak pun...

n ade gak yang tengah pregnant anak kembar(beznye dek lah...)

semoga kawan2 semua berbahagia dengan kehidupan masing2..amin...

tapi bila dorang tanya, "ko bile lagi??"

adui..soalan ni yang lemah ni...

relaks r, aku ni muda lagi(muda r tu, baru 22tahun..hehehe)

sekarang ni time nak mengejar cita2, bukan cinta lagi...

lagipun, kalau bercinta bagai nak rak n takde penghujung yang happiness watpe kan??

tapi yang paling tak best nya ada gak sahabat yang pernah kata, "ishk, jadi andartu ko nanti"...

ishk, tak baik betul mamat tu, jangan lah doakan yang tak baik...

sepatutnya sebagai seorang sahabat dia mendoakan yang baik2 untuk aku kan...dan menyokong apa yang aku buat...

tapi tak kesah lah apa juga yang orang cakap, yang penting aku yakin dengan janji Allah....


Dan bukankah Kami(Allah) ciptakan kamu berpasang-pasangan?”

(An-Naba’:8)


mungkin bukan masanya lagi untuk bertemu jodoh, jadi tak usahlah 'u' nak mendoakan yang tak baik untuk aku....




No comments:

Post a Comment