About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Tuesday 12 January 2010

forgive but never forget

dorang selalu cakap, "xbaik berdendam"....

tapi dorang x rasa, ape yang saya rasa....

dorang cakap lagi' "walau macam manapun dia tetap kawan kita"....

ok, fine!!!saya maafkan awak!!!

tapi jangan haraplah saya akan lupa apa yang awak dah buat pada saya dan kawan2 lain!!!

saya takkan lupakan walaupun saya memaafkan!!

dan kawan2, tolong jangan pressure saya!!

tolong jangan buatkan saya lupa apa juga yang awak buat!!

sebab perbuatan awak tu telah melukakan banyak hati disekeliling awak!!

perbuatan awak tu telah menyebabkan ramai kawan2 menangis!!!

perbuatan awak dah memusnahkan impian masa depan kita semua!!!

impian berkawan sampai bila2, sama2 mengharungi susah senang...

sedihnya, dengan sedikit godaan awak boleh lupakan kami semua??!!

walaupun pun awak dah berubah jadi seperti sedia kala, like I said just now, I never forget what u've done to us!!never-ever....

once awak dh pernah lakukan, bila2 masa awak akan ulang benda tu lagi!!

tolong ye!!!kalau boleh, awak pergilah daripada hidup saya!!!sebab setiap kali tengok muka awak, saya akan kenang perbuatan awak!!

sahabat ke kita??mmm, mungkin, satu masa dahulu...

satu masa yang dah lama awak tinggalkan bersama2 dengan perubahan awak....

satu masa yang saya kira awak pun ingin lupakan....




No comments:

Post a Comment