About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Monday 13 April 2009

mane hati???terbang pergi???

keadaan hidup yang agak x terurus menyebabkan hati saya gundah...

tension...sedih..takut...risau...semua perasaan tu bercampur jadi 1....

mungkin ni petanda yang saya makin menjauh dari Allah..

wahai hati...jangan lah kau berpaling pada hal duniawi semata.....

tapi Allah mmg Maha Penyayang...

walaupun hambaNya jauh, Dia tetap kurniakan rezeki, kesihatan yang baik...dan segala nikmat yang kadang2 kita sendiri xbersyukur dengan nikmat 2...

hah, malam tadi time tgh siapkan tesis saya tertdo kat meja ni..n tba2 rse sesuatu yang amat dahsyat berlaku...tak ingat benda 2...tapi benda 2 membuatkan saya bangun dalam keadaan yang agak terkejut!!!rupe2nye saya belum solat isyak lagi...Ya Allah, tu semua petanda ke??

semenjak akhir2 ni, saya mmg sangat2 bz...xleh pk bnda lain selain tesis...dan disebabkan 2 lah saya xtdo malam....janggalkn??org yg kuat tdo cam saya ni x tdo malam??huhuhuhu...memang hebat penangan tesis ni!!sebenarnya saya xkesah pn hidup x berape nak terurus ni, tapi yang paling menyedihkan kadang2 saya terlepas waktu solat(ye r, tdo x btl2...so klu juz baring nak rehat sekejap pn jd terlajak...ya Allah!!sedihnye..tanggungjawab padaMu xdapat aku tunaikn...pe nak jadi ni op???

sebenarnya bukan 2 je...penangan tesis ni membuatkan saya di atas garis normal....bile ade je bnda yang menyakitkan hati, saya rase cm nk melenting je...padahal benda 2 simple sgt2...n td...dahsyat sungguh!!!saya boleh tersesat sendiri kat bangunan geology!!nape nath..
padahal bangunan geology 2 dah jadi bilik ke2 saya..mmg kronik betul!!mamai2..

sekarang, mata saya dah kelat..tp saya xnk tdo petang..nanti kang terlajak x bgn maghrib lak...2 y xske 2...huh..kalau lah die ade, mesti dh mntak tlg die...xpe lah..saya akan cube bertahan walaupun mmg saya xtd lebih 24 jam..huhuhuhuhuhuhu

2 comments:

  1. woh..takutnya sem depan aku dh wat tesis lak..cmtu ke rupanya..

    ReplyDelete
  2. hohoho....ni penangan tesis bg org2 yang wat last minute cam ak lah...huhuhuhu~

    kalau wat awal2 pn, siapnye lambat gak....tp hidup terurus r skt...

    ReplyDelete