About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Thursday 2 April 2009

laki???huh!!!!

geram betul ak dgn insan berjantina 'lelaki'(except my family 4 sure)...bukan ape, tadi tengah sibuk2 ak q nk bayar makanan, tiba2 ade sorang mamat ni datang potong q n terus bayar makanan die...x ke temper aku kat situ!!!!y si cashier lak(of coz laki gak), boleh melayan je mamat 2...takkan lah die tak nampak aku yang q tadi...hai, takkan aku yang besar ni pun dah tak nampak kot??!!!

ishk2...ni lah laki sekarang..patut pun org kate laki dah kurang..bukan sebab bilangan yang kurang, tapi adab sopan yang makin kurang...laki2...kalau kau tak gentleman kat aku pun, ade aku heran??!!atleast hormat lah...nasib baik lah aku penuh lagi kesabaran kat situ...kalau kesabaran aku hilang, dah lama aku me'laser' kau, dengan cashier2 sekali!!!lantak lah orang nak kata apa, tak sopan or so ever!!!!sape yang buat hal dulu??aku ke kau???!!!!

ntah ape yang dia nak kejar aku pun tak tau...bukannya panjang pun q tu...tunggu je lah sekejap, lepas aku bayar bukan ade lagi customer lain nak bayar!!!tu pun nak kena bagitau ke??nasib baik member dia tak potong q gak...kalau same je perangai, kat situ gak aku mulakan serangan kecil-kecilan kat insan berjantina 'lelaki'...

berbalik pada tajuk..'laki??huh!!!'...tajuk ni nak menggambarkan betapa tak sukanya aku dengan laki...bukan semua, tapi kebanyakannya...kenapa???ada lah jugak beberape sebab..

1. dulu, time zaman sekolah...aku percaya yang laki ni kalau tau member dia suka kat someone, dia takkan kacau lagi budak pompuan tu....memang aku saluted r....semangat persahabatan dorang...tapi bila masuk u ni, apa yang jadi sebaliknya...awal2nya dia konon2nya nak adjustkan member dia ngan minah tu, tapi dalam diam dia mengushar minah tu...memang tikam belakang betul!!!xtau lah...

2. ade certain2 laki ni annoying lah....dah tau orang tak suke benda tu, tak yah lah nak buat...menyakitkan hati n mata je....

3. aku tak suka laki yang pakai short kat tengah khalayak ramai!!kalau bawah lutut, tak pe lagi...ni atas lutut...cik abang oiii!!2 aurat awak....takkan nak pamerkan kat orang lain pulak...

4. bab ni lagi aku tak suka...laki suka tengok2 orang..pe hal??ade hutang ke??!!or... aku kenal ko ke??rasenye tak...jaga lah sikit pandangan tu...tengok sekali tak pe lah...ni tengok macam lah kami ni alien yang bru diturunkan UFO...ishk2...sampai gitu sekali!!!nak cakap kitorang pakai seksi, tak pun...cukup laa tu cik abang oii!!"pandangan pertama, nikmat...pandangan kedua, maksiat..."

cukuplah dulu setakat ni...daripada aku ceritakan dengan panjang lebar kekurangan laki ni baik aku muhasabah diri..betul tak??huhuhuhu...no one perfect, right???

tapi untuk kaum2 adam yang terbaca blog aku ni, mintak maaf banyak2 ye...ni juz pendapat aku...tak suke laki bukan bermaksud aku songsang...hahahaha....juz tak suka dengan beberapa sifat laki yang aku rasakan agak keterlaluan...huhuhu....

No comments:

Post a Comment