About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Wednesday, 15 April 2009

lelaki lagi

ntah r, sekarang ni ak rase makin menyampah ngan insan bernama lelaki!!!dulu, mse sek memang r menyampah sebab lum matured kn??n bila dah masuk u ni, rase menyampah 2 dah jadi neutral....

tapi, akhir2 ni, perasaan menyampah 2 kembali menguasai diri aku..nape ntah..maybe sebab ni kot....

1.bencinye kalau ade lelaki tengok2 kite..rase macam nak cungkil je biji mate dorang 2...

kes 1:
hri 2, ak pegi withdraw duit kat 'FPI'...pas2 otw 2 mmg r terserempak ngn sekumpulan mamat2...xkesah r pn kan...tapi bl nak balik, terserempak lagi ngan dorg....n ade sorg mamat 2 tengok ak macam xpernah tengok org...geram pulak!!so, ak jeling r...amik kau!!!jelingan maut dari aku!!!bile dah jauh skt ak gelak gile2, padan muke kau!!!

kes2:
ri 2 p dinner kat 1 kedai makan 2...pekerje nye mmg r ramai laki, tapi yang ak pelik, dorg sume macam xpernah tengok org PEREMPUAN....ak ulang..xpernah tgk org PEREMPUAN.....ye r, asyik tgk2 je kt meja ktrg...ishk...tengok sekali sudah....yang nk tengok banyak2 kali watpe??!!!so, ak pun wat lagi r muke menyampah ak.....xsuke2!!!

2.lelaki ni suke menggatal x bertempat!!

kes1:
tengah kami jalan2..tiba2 ade lak mamat2 yang menggatal2 panggil2..ishk!!pe die ingat kami ni perempuan murahan ke???blah r kao!!!walaupun kami memang xkan layan, tapi rase sakit hati 2 memang ade ....

kes 2:
mase ak tengah tunggu abah nak amik aku dulu, tba2 de r sorg pakcik 2 tegur aku!!!tggu sape dek???ya Allah, pakcik!!!ko 2 pakcik r...toksah nak menggatal!!n ak nak je cakap balik,"aku tunggu bapak aku r PAKCIK oit!!!"...tp malas lak nk melayan...bolayan je r...

kes3:
ni pun mase ak nk tggu abah datang amik ak kat bustop...tb2 de sorng mamat jual burger, tego ak...'adek nk blk mne??'...n ak pun cuak r...sebab ak sorg je kt situ...kang layan kang menggatal lak, klu xlayan lak takut die wat pape lak..hohoho...so, ak ckp skt je...die ty sepatah, ak jwp sepatah...xleh lebih2..ssh kang...n dlm mse y sme tb2 abah pn sampai...alhamdulillah..selamat ak dr mulut buaya!!

ntah r, bile makin besar ni rase makin xbes lak sebab benda2 cmni lah..lelaki yang menggatal!!
lelaki ni bukan kesah kite ni cantik ke x, sume dorg nak menggatal!!!bile lah agaknye ak nak jmpe lelaki yang baik ni..huhuhuhuhu...doa je r banyak2 ye op....

2 comments:

  1. bukan anti...tp mase n keadaan y membuatkan ak nyampah ngn laki!!
    eh, ak x songsang lagi eh!!!hohoho

    ReplyDelete