About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Monday 6 June 2011

jangan kacau my love ku!!!huhuhu

luckily, ni hanyalah mimpi semata-mata....kalau x, memang menangis airmata berdarah lah jawabnya.....

ok, mimpi ni start lepas aku bangun pagi2 nak solat isyak (dh terbiasa pulak solat pagi2 ni)...

so, after solat, konon2 nak tunggu lah subuh, terlelap sekejap...

tapi mimpi before subuh ni pasal kuasa ajaib..(pelik betul)...

dalam mimpi tu, ramai cousin2 aku dok umah aku, n ada lah 2 org cousin yg mcm chnese..(in reality, 2 org bdk ni x wujud pn as my cousin...lalalala~)

2 org cousins ni lah yang ada kuasa ajaib...siap boleh pass2 kuasa tu kat orang lain....cewaahhhh!!!!hohoho...
ok, berbalik pada tajuk kat atas.....

mimpi ni lepas aku solat subuh (tu lah, sape suruh tido lepas subuh kan..huhuhu)...kiranya aku bangun, tido, bangun, tido je r...hahaha

dia bermula macam ni, disebabkan aku baru je balik drp Kuantan semalam, so my love pn kena la tinggal kat umah abunda...

bila nak tukar parking tu memang dah nampak mcm kotor semacam je my love ni...tp xpe lah, nanti2 bley anta basuh kan...huhuhu

tp nak dijadikan cite, bila pg esoknya time aku nk pegi UM, tup2 boot belakang macam kena robek, n barang2 dalam my love mcm dh x terurus!!!

pastu, Quran yang aku memang letak kat belakang dah beralih ke depan lak.....abes kotor dlm my love tu...(sian dia.....huhuhu)..

so, aku pn menangis la melalak2 kat org dlm umah tu....tp org tu swoh ty kat pakguard(ye lah, kata ada pak guard, takkanlah kete aku kena pecah masuk pun xde pak guard yang perasan kn??)

jadinya aku pun konon2nya nak pergi ke tmpat pak guard tu..tp mcm jauh lak, padahal in realiti, selang 3 rumah je...hahaha

otw ke pak guard, aku pn test la tingkap, lagi meradang lah aku, bila tingkap kat sebelah passenger tu xleh bukak, tp bila tekan button tu, cermin depan yang terbukak!!!(mana bley bukak pn cermin depan kn...lalalaa..apa punya mimpi la)....

tapinya mcm biasalah, bila dalam keadaan marah ni, bley pulak hati ni cakap, 'naseb baik la ni mimpi je'....so, actually aku ni mimpi ke separa sedar???hahahaha

ok, la tu...naseb baik mimpi...kalau reality, mahu melalak2 la aku dlm my love tu....huhuhuhu

kepada my love...
"I sayang u sangat2...serious, tapi I xtaulah, kenapa macam ramai je yang mencemburui kemesraan kita.....huhuuhuhu...siap ada orang calar2kan U lagi...sian u kan??mesti sakit.....dorang tak tahu ke, bila dorang calarkan U, sama macam dorang calarkan hati I???"


No comments:

Post a Comment