About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Sunday 23 May 2010

pub is not the best solution r...(T.T)

I don't know what and how to say to her....

this is not the end of the world r....huhuhu..

I might be 'open' but I'm not too open to let my friend masuk tempat2 camtu..bertepuk bertampar dengan laki, maaf..tu bukan cara saya...

ntahlah...mungkin berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul..

ishk, kalau hati dan perasaan tak boleh nak terima, macam mana nak go on lagi kan?

tapi tak boleh ke pujuk hati tu??

degil!!tu lah perkataan yang paling sesuai untuk dia...

tanya pendapat kita, tapi taknak terima...

soal hati dan perasaan orang ni susah betul lah...

kalau tak melibatkan orang lain, tak pe jugak...

tapi ni melibatkan orang lain...dan orang yang jadi mangsa, tersepit tengah2...

nak tolong, tapi kita banyak lagi benda nak fikir....

hanya boleh tolong dengar n beri pendapat (tu pun kalau diterimalah)...

dan bila dah masuk bab rumahtangga ni memang tak boleh nak handle...

semestinya saya takde pengalaman dalam soal hati n perasaan husband n wife ni kan??

maaf ye kawan..saya tak boleh nak tolong lebih2....hanya boleh menegah walaupun saya tau pendapat saya langsung tak diterima...(T.T)

No comments:

Post a Comment