About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Monday 17 May 2010

mari mengarut..hehehe

k, disebabkan dah tengah hari n agak tersenggut2 membaca journal, so aku nak mengarut sikit..hehehe...

cuaca sekarang sangat tak menentu..sekejap panaz, sekejap sejuk..

tapi bila time hujan ni, ingatan aku akan kembali kepada 4tahun lepas...location??semestinya KmPk...

sama ada orang lain sedar ataupun aku je yang terlebih perasan, kat KmPK selalu hujan...

hujan + sejuk...seronok!!

nak2 kalau petang jumaat....n xde program pape(tp kalau ade program pn aku ni selalu bersifat berkecuali..heheehhehe...peraturan yg aku wat sndri..)

rindu time tu..

walaupun aku dah try menikmati time tu dengan sebaik2 nye tapi still rindu...

study....class...lab...huhuhu....

semua sendiri berhad(xmcm kat sek, stdy pn kena ade prep...buhsan)

ye r, time matric kan dah diambang peralihan, sekolah n u...

tapi still ade fellow yang garang tau!!!hehehe...

teringat time kami masing2 tertinggal kunci kat dalam bilik...

boleh lak 4-4 tertinggal...tu r, mengharap 1 same lain, last2 semua x bawak...(^_^)

so, dengan takut2 kami pn ketuk r pintu rumah fellow....nak tau pe y kami kena??

memang r xkena denda, tapi 1blok tu dah bergema dengan suara fellow marah kami!!hahaha...malu gile!!tp lawak pn ade....

actually, 2,3 kali gak tertinggal kunci...n ade satu mase tu,kunci spare fellow pun xleh bukak bilik kami....hohoho....

dan kenangan yang paling aku xdapat lupekan ialah hari last kat KmPK...time tu name aku bergema 1 blok....nak tau kenapa??hahahah

purse aku leh lak terjatuh...dengan hp2 skali kat dalam tu...tapi aku dengan selambe badaknye naik kete, dh nak balik...

naseb baik aku tersedar bile nak kol umah, xde hp....

so, aku pn berpatah balik ke bilik...tp mbr2 ak yang lain tengah dok kalut mencari aku(almaklumlah, i jadi artis glamer seantero blok 1 hari tu...hehehe!)

naseb baik r purse sume tu pada fellow(fellow lagi??hahaha) thank GOD!!!kalau tak menangis tak berlagu r ak gamak nye..(T.T)

kenangan matrik...rindu....

sebab time tu still budak2(tapi sekarang aku dah mature ke??(@_@)mmm??)

k r, aku dah xde idea nak mengarut...hehehe...ops, mungkin ada lagi cite, tp takde kaitan here...

lain kali kot...(mgkin lain kali tu selang beberapa jam dari sekarang??)...ahaks....

No comments:

Post a Comment