About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Monday 3 May 2010

kerja yang melambak

ke'tension' an bekerja sudah mula aku rase...

dan ketensionan nya bertambah bila kita kena wat something yang diluar bidang kite...

rase bersalah tu ade gak, tapi nak wat macam mane??

kami hanya orang bawahan, yang akan buat ape jua yang disuruh....huhuhu

sory student2 semua, kalau pe yang saya buat tu x betul...

dan sebagai klimaksnya, diri ni tiba2 jadi cepat melatah....

senang dipengaruhi orang...

orang nak tukar kerja, aku pun nak ikut..ishk2....

3 weeks lately, aku rase diri betul2 macam lalang...

yg selalu sangat ikut angin, tanpa cuba berdiri tegak sendiri...

x boleh camtu op!!!(kate2 semangat buat diri sendiri)

k, aku akan cuba bangkit daripada tidur ni!!!

kerja2 yang melambak ni dugaan je....

dugaan yang akan buatkan aku lebih matang menghadapi masa2 depan aku..insyaAllah...


No comments:

Post a Comment