About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Tuesday 29 December 2009

bezday ooo bezday

tiba2 hati ni terpanggil2 tuk upload pic2 kek bezday sepanjang mencecah usia 20-an ni...

sebenarnye, rindu sangat2 kat member2 yang selalu celebrate bezday aku....hukhukhuk....



bezday tahun 2007, genap umur 20 thn....tapi yang x bez nye time malam ni r aku sibuk ngan meeting etc....geram tul!!!



lari kejap drp meeting...sebenarnya nak recruit junior baru, so kena r pakai formal....kalau x, tak hingin aku pakai baju kurung malam2...hohoho...



time 2008, bezday aku n tlya yang ke-21...dorang celebrate double bezday..heheheh

actually tlya, bezday nye 7 jul, n aku 16 jul..tp lagi convenient n practical if they celebrate us together...

pic potong kek x leh diupload disebabkan masing2 x pakai tudung...huhuhuhu...



ni pulak bezday tahun 2009 yang tinggal beberapa hari je lagi...

bezday ni special skt...dorang sambut dalam bilik lecturer...hohoho...

harap2 time aku jadi doktor nanti xde r student macam kami ni ye....



adui..muka sangat2 berminyak...

tahun ni, time bezday aku/kami(lupe lak kembar2 aku-jijah n sharma)harry potter klua...

tapi sangat2 upset sebab xbez pun cite 2..huhuhu.....

bile tgk2 balik semua gambar2 ni rase rindu sangat2....

rindu sangat2 kat dorang semua.....huhuhuhu....

tapi semua ni dah lepas...kita takleh nak undur balik masa n harungi benda yang sama berkali2 kan??

takpelah...yang penting bersyukur dengan apa juga yang Allah dah tentukan untuk kita.....


No comments:

Post a Comment