About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Thursday 26 November 2009

aku perasan muda..

kejadian ni berlaku time exam ielts, last 2 weeks...

setelah berborak2 ngan seorang kawan baru, dia pun tanya umur aku....

and x semena-menanya, aku pun jawab 21.....21!!!!!ya Allah!!!

perasan betul lah..umur dah 22, perasan 21 lagi....heheheheehe..

patut r member tu cam pelik je...

siap tanya lagi nape muda sangat...aku pun tanpa berfikir panjang ckp study 3 tahun je, mmg r muda lagi..hukhukhuk...

sebenarnya budak 2 pun sebaya aku...22, ok!!!bukan 21!!!

op..op....perasan betul!!!!

bila kt umah baru aku ingat balik umur aku dah 22 rupenya....

adui...dalam x sedar usia makin meningkat tua....

tapi kenapa ye perangai tak macam umur 22???huhuhu...

may be sebab hidup aku belum ada perubahan yang besar lagi kot...

mm, xpe r...yang penting sekarang kena belajar jadi seorang yang penyabar...bukan macam budak2 lagi...




No comments:

Post a Comment