About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Monday 20 July 2009

si kecil...putera kami ke-5

rindu nk menulis..tp keadaan dan suasana yang x sesuai membuatkan saya tidak berkesampaian tuk mengarut di sini...

k, straight 2 the point...sabtu lepas, tanggal 18 jul, lahirlah seorang lagi anak buah yang namanya belum diberikan lagi(mungkin sudah ade dalam perancangan, tp belum didaftarkan lagi)
actually saya berharap sgt 'si kecil' tu lahir 16 jul, saya cam bezday saya...tp disebabkan 'si kecil'
lambat sangat nk klua, so lmbat lah lahirnya....
'si kecil'!!!x sabar nak jumpa kamu!!!!
yeah!!nak balik umah...diz week or next week...bergantung kepada kewangan...
yeah!!si kecil!!tggu lah kepulangan mak cok mu ini!!!!
sekarang genap 11 orang kanak-kanak yang akan meriuhkan lagi rumah kami!!dan semestinya mereka menjadi teman bergaduh saya!!!
bila saya balik rumah nanti saya akan mengupload gambar2 kat blog ni ye....
especially gambar 'si kecil'!!!!yeah!!!!

No comments:

Post a Comment